Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-20 08h47
Antwoorden: 12 antwoorden
Als je overgaat in een love duo met gsm en vast internet, valt die beperking van 750GB vast internet ook weg of blijft deze,
volgens wat ik lees valt dit weg maar is dit effectief zo of blijft de regel van Max 750GB in de piekuren bestaan???
@Anonymous dat klopt in 4K kijken wij weinig tv ,niet omdat ik erop let maar we kijken met twee online. Ik ben ook maar met twee thuis ik en mijn partner. We wachten ook niet speciaal op bepaalde uren hier wordt dat bekeken wanneer we kunnen of goesting hebben.
En ja dan klopt het wat je zegt he hoe meer er streamen te meer er wordt verbruikt. Vindt eigenlijk persoonlijk gezien dat de FUP achterhaald is . Snap wel dat ze iedereen de kans geven te surfen maar het is wat overdreven allemaal. De meeste zijn overdag werken dus denk dat er dan weinig streamen overdag natuurlijk kan ik er naast zitten he want ken die statistieken niet.
@Anonymous
Inderdaad, dat klopt. In grote gezinnen moet er economisch met de databundel omgegaan worden. Zomaar erop los gamen en netflixen zal onvermijdelijk tot pijnlijke verrassingen leiden. En dat is in dit geval op smalband gezet worden.
@Cdt24801 kan je bij orange ook extra data bundels bij kopen voor vast internet als je boven de 750GB komt ????
@Anonymous schreef:
@Cdt24801 kan je bij orange ook extra data bundels bij kopen voor vast internet als je boven de 750GB komt ????
Nee, dat was een vergissing van mij. Ik was mij daarstraks al de bedenking aan het maken van "wat ik daar nu eigenlijk geschreven ... klopt dat wel?
Nee dus, het was een fout van mij. Heb het intussen gecorrigeerd.
Excuses voor de verwarring ☹️
waar kun je het onderscheid zien tussen je verbruik in de piek en daluren?