annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Unlimited love duo ook limietloos op vast internet

Topic gestart op: 10-03-20 08h47

Antwoorden: 12 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Unlimited love duo ook limietloos op vast internet

Als je overgaat in een love duo met gsm en vast internet, valt die beperking van 750GB vast internet ook weg of blijft deze, 

volgens wat ik lees valt dit weg maar is dit effectief zo of blijft de regel van Max 750GB in de piekuren bestaan???

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat klopt in 4K kijken wij weinig tv ,niet omdat ik erop let maar we kijken met twee online. Ik ben ook maar met twee thuis ik en mijn partner. We wachten ook niet speciaal op bepaalde uren hier wordt dat bekeken wanneer we kunnen of goesting hebben. 

En ja dan klopt het wat je zegt he hoe meer er streamen te meer er wordt verbruikt. Vindt eigenlijk persoonlijk gezien dat de FUP achterhaald is . Snap wel dat ze iedereen de kans geven te surfen maar het is wat overdreven allemaal. De meeste zijn overdag werken dus denk dat er dan weinig streamen overdag natuurlijk kan ik er naast zitten he want ken die statistieken niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Inderdaad, dat klopt. In grote gezinnen moet er economisch met de databundel omgegaan worden. Zomaar erop los gamen en netflixen zal onvermijdelijk tot pijnlijke verrassingen leiden. En dat is in dit geval op smalband gezet worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 kan je bij orange ook extra data bundels bij kopen voor vast internet als je boven de 750GB komt ????

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

@Cdt24801 kan je bij orange ook extra data bundels bij kopen voor vast internet als je boven de 750GB komt ????


Nee, dat was een vergissing van mij. Ik was mij daarstraks al de bedenking aan het maken van "wat ik daar nu eigenlijk geschreven ... klopt dat wel?

Nee dus, het was een fout van mij. Heb het intussen gecorrigeerd.

Excuses voor de verwarring ☹️

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
izzet3838
Veteraan verkenner

waar kun je het onderscheid zien tussen je verbruik in de piek en daluren?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen