Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-19 19h22
Antwoorden: 6 antwoorden
Diep ontgoocheld in de gang van zaken voor mijn verhuis, meerbepaald de activatie van de kabel op mijn nieuw adres.
Op 9/12/2018 verhuisaanvraag ingediend en na verschillende telefoontjes doorheen de maand januari nog steeds geen oplossing gevonden. Krijg telkens hetzelfde antwoord dat Telenet de kabel niet kan activeren, al zeker een maand.
1/02/2019 zal ik definitief in de nieuwe woning intrekken en ik verwacht over internet en tv te beschikken van mijn provider. Ik moet bv van thuis uit kunnen werken, wat nu waarschijnlijk niet mogelijk zal zijn. Ik heb op tijd de aanvraag ingediend juist om zo'n situatie te vermijden!
Ik zag de bui al ruimschoots op tijd hangen en ben al van begin januari met Orange aan het bellen om telkens hetzelfde antwoord te krijgen. Het lijkt alsof er niet op gewerkt wordt. Waarschijnlijk een strategie van Telenet om klanten weg te lokken van Orange?
Hoe dan ook, ik hou me klaar over te stappen naar de concurrentie als dit niet opgelost geraakt, want het is sowieso beter dan niets te hebben. Ik krijg het alvast koud eraan te denken dat ik binnenkort ook een factuur voor Orange moet betalen.
w
Wij hier van hetzelfde.... 3 januari kwam installateur langs... kabel was doorgeknipt dus opnieuw kabel.laten leggen 3 weken later pas een afspraak dat telenet zou komen om de kabel te connecteren. De dag van de afspraak is niemand gekomen. Gebeld naar orange (wat ik al vaker he gedaan) ze kunnen geen info geven... en zo zijn we al bijna 2 maand zonder tv of internet.... abbonement al veranderd bij orange om ongelimiteerd internet te hebben... geen antwoorden van orange en geen vergoeding of een tegemoetkoming...
Je kan ook nergens een nederlandstalig iemand bereiken per telefoon of ergens een.klacht indienen.