Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-19 19h22
Antwoorden: 6 antwoorden
Diep ontgoocheld in de gang van zaken voor mijn verhuis, meerbepaald de activatie van de kabel op mijn nieuw adres.
Op 9/12/2018 verhuisaanvraag ingediend en na verschillende telefoontjes doorheen de maand januari nog steeds geen oplossing gevonden. Krijg telkens hetzelfde antwoord dat Telenet de kabel niet kan activeren, al zeker een maand.
1/02/2019 zal ik definitief in de nieuwe woning intrekken en ik verwacht over internet en tv te beschikken van mijn provider. Ik moet bv van thuis uit kunnen werken, wat nu waarschijnlijk niet mogelijk zal zijn. Ik heb op tijd de aanvraag ingediend juist om zo'n situatie te vermijden!
Ik zag de bui al ruimschoots op tijd hangen en ben al van begin januari met Orange aan het bellen om telkens hetzelfde antwoord te krijgen. Het lijkt alsof er niet op gewerkt wordt. Waarschijnlijk een strategie van Telenet om klanten weg te lokken van Orange?
Hoe dan ook, ik hou me klaar over te stappen naar de concurrentie als dit niet opgelost geraakt, want het is sowieso beter dan niets te hebben. Ik krijg het alvast koud eraan te denken dat ik binnenkort ook een factuur voor Orange moet betalen.
@lorenzoaprile9 is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft. Op die manier help je andere tribers ook weer.
Diep ontgoocheld in de gang van zaken voor mijn verhuis, meerbepaald de activatie van de kabel op mijn nieuw adres.
Op 9/12/2018 verhuisaanvraag ingediend en na verschillende telefoontjes doorheen de maand januari nog steeds geen oplossing gevonden. Krijg telkens hetzelfde antwoord dat Telenet de kabel niet kan activeren, al zeker een maand.
1/02/2019 zal ik definitief in de nieuwe woning intrekken en ik verwacht over internet en tv te beschikken van mijn provider. Ik moet bv van thuis uit kunnen werken, wat nu waarschijnlijk niet mogelijk zal zijn. Ik heb op tijd de aanvraag ingediend juist om zo'n situatie te vermijden!
Ik zag de bui al ruimschoots op tijd hangen en ben al van begin januari met Orange aan het bellen om telkens hetzelfde antwoord te krijgen. Het lijkt alsof er niet op gewerkt wordt. Waarschijnlijk een strategie van Telenet om klanten weg te lokken van Orange?
Hoe dan ook, ik hou me klaar over te stappen naar de concurrentie als dit niet opgelost geraakt, want het is sowieso beter dan niets te hebben. Ik krijg het alvast koud eraan te denken dat ik binnenkort ook een factuur voor Orange moet betalen.
Ugh @lorenzoaprile9,
Tot mijn grote droefenis lees ik je verhaal :-(. Ik heb me laten informeren door de Orange-stamleden en ze vertelden me dat ze momenteel druk in de weer zijn om dit recht te zetten. Ik wil je alvast bedanken voor je megageduld! Ik snap dat dit heel wat frustraties kan opwekken.
@Maitejacomen:Kan je ons contacteren via de sociale kanalen (Facebook & Twitter), opdat de Orange-stamleden dit voor je kunnen uitzoeken en rechtzetten? Dank je wel!
Verf met alle kleuren van de wind
🏹 Totems Groet 🏹
Hallo Totem,
Bedankt voor uw reactie. Ik hoop echt dat dit asap deze week opgelost geraakt want zowel mezelf als mijn vriendin hebben het moeilijk om onze dagelijkse taken te doen (denk maar aan facturen betalen). Ook mijn werk lijdt eronder. En we missen al onze favoriete programma's op tv. Het lijkt me uitzichtloos...
Heb al via facebook gereageerd. Altijd hetzelfde verhaal en andere info. Nieuwe fatum nu voor 7 februari. als het dan niet in orde is onderneem ik stappen via testaankoop en anders suit ik mijn abbonement af en stap ik over. Als orange zijn service niet kan waarmaken hadden ze daar eerst over moeten nadenken vooraleer volledig afhankelijk te worden van telenet. Geen goedezet en jammer genoeg slechte reclame voor orange terwijl wij voor de mobiele service altijd tevreden waren