annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis

Topic gestart op: 01-09-20 14h13

Antwoorden: 7 antwoorden

Tinneke1
Aspirant verkenner

Verhuis

Beste,

Aangezien ik al sinds 22 juli verscheidene mails heb gestuurd en vanmorgen al meer dan 3u tijd verspild heb aan de telefoon (waar blijkbaar enkel frans gesproken word/men zeer onvriendelijk is en niet gemotiveerd is om te helpen, ook al doe je je best Frans te spreken)

Probeer ik maar eens langs deze weg.
Ik ben verhuisd op 22/07/'20 en probeer dus mijn internet en tv op mijn nieuw adres te krijgen... Ik heb verscheidene wegen geprobeert om dit in orde te krijgen, maar dit lukt voor geen meter. Ondertussen lopen de facturen lekker door, voor service die er niet is!

Is het mogelijk mijn aansluiting te verhuizen op mijn nieuw adres?!
Langs welke weg kan dit? En wat is de tijdsduur voor de verhuis van diensten, gezien ik al een maand betaal voor niets en ook niet van plan ben dit spel nog eens een maand te spelen?!!

In afwachting van antwoord.. 

Labels (4)
7 ANTWOORDEN 7
LaureM
Rekruut scout

Heb je al geprobeerd om naar de orange shop te gaan? Daar gaan ze je zeker kunnen helpen!

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Tinneke1 ,

Spring gerust eens binnen in de shop. We kunnen inbellen naar de juiste dienst voor een verhuis aan te vragen en een datum vast te leggen en eventueel naar de facturatiedienst om te kijken of er ivm facturatie mogelijkheden zijn om een vergoeding te verkrijgen.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke1  stuur anders eens je bericht via Messenger ( als je FB hebt ) of via Twitter. Misschien kunnen ze je daar helpen aan antwoord. Het kan wel even duren voor je bericht terug hebt want ze nemen dat eerst op met de juiste dienst maar dan heb je wel een definitief antwoord.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke1  goedenavond,

mag ik vragen naar waar want normaal gezien heeft Orange géén e-mail adres.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen