Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-20 14h13
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste,
Aangezien ik al sinds 22 juli verscheidene mails heb gestuurd en vanmorgen al meer dan 3u tijd verspild heb aan de telefoon (waar blijkbaar enkel frans gesproken word/men zeer onvriendelijk is en niet gemotiveerd is om te helpen, ook al doe je je best Frans te spreken)
Probeer ik maar eens langs deze weg.
Ik ben verhuisd op 22/07/'20 en probeer dus mijn internet en tv op mijn nieuw adres te krijgen... Ik heb verscheidene wegen geprobeert om dit in orde te krijgen, maar dit lukt voor geen meter. Ondertussen lopen de facturen lekker door, voor service die er niet is!
Is het mogelijk mijn aansluiting te verhuizen op mijn nieuw adres?!
Langs welke weg kan dit? En wat is de tijdsduur voor de verhuis van diensten, gezien ik al een maand betaal voor niets en ook niet van plan ben dit spel nog eens een maand te spelen?!!
In afwachting van antwoord..
Heb je al geprobeerd om naar de orange shop te gaan? Daar gaan ze je zeker kunnen helpen!
Beste @Tinneke1 ,
Spring gerust eens binnen in de shop. We kunnen inbellen naar de juiste dienst voor een verhuis aan te vragen en een datum vast te leggen en eventueel naar de facturatiedienst om te kijken of er ivm facturatie mogelijkheden zijn om een vergoeding te verkrijgen.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@Tinneke1 stuur anders eens je bericht via Messenger ( als je FB hebt ) of via Twitter. Misschien kunnen ze je daar helpen aan antwoord. Het kan wel even duren voor je bericht terug hebt want ze nemen dat eerst op met de juiste dienst maar dan heb je wel een definitief antwoord.