Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-07-18 15h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan nergens mijn switch code vinden. Noch op mijn factuur noch in mijn profiel in de klantenzone. In de andere topics wordt alleen verwezen naar de factuur en/of profiel in de klantenzone. Moet ik bellen naar de 5000 nummer, of naar een Orange winkel gaan?
Hoe kan ik een antwoord aan een medewerker (moderator) zenden in dit systeem. Voor mij is het nogal allemaal wat nieuw.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ok, gevonden. Mijn profiel moet aangepast zijn want gisteren stond mijn easy switch nog niet vermeld. Nu wel. Bedankt aan allen voor de hulp.
@Dirk_Devooght schreef:
Ik kan nergens mijn switch code vinden. Noch op mijn factuur noch in mijn profiel in de klantenzone. In de andere topics wordt alleen verwezen naar de factuur en/of profiel in de klantenzone. Moet ik bellen naar de 5000 nummer, of naar een Orange winkel gaan?
Hoe kan ik een antwoord aan een medewerker (moderator) zenden in dit systeem. Voor mij is het nogal allemaal wat nieuw.
Hey Dirk,
Dit is een platform om elkaar te verder te helpen en is niet echt een klantendienst. 🙂
Maar hopelijk kan de volgende tip je verder op weg helpen:
Al een kijkje genomen naar je detailfactuur? Eerste blad, links bovenaan zie je in het oranje "easy switch code"
Groetjes
Assia
Waar kan ik mijn Easy Switch code terug vinden. Dit staat niet op mijn factuur of in mijn profiel?
Nadat je bent aangemeld op de klantenzone, klik je op 'Mijn profiel'.
Scroll naar beneden tot 'Persoonlijke gegevens'. Je ziet de ID staan als laatste item.