annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verbruik vast internet en lage upload

Topic gestart op: 12-02-20 16h19

Antwoorden: 16 antwoorden

misterm
Aspirant verkenner

verbruik vast internet en lage upload

Hallo ik ben nu ongeveer 3 maand klant bij Love Duo van orange en ik ben heel tevreden over de diensten.Waar ik wel een probleem mee heb is dat ik nog ALTIJD geen verbruik kan zien van mijn vast internet.Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst en ook via twitter,maar daar krijg ik elke keer dezelfde uitleg.Hoe kan het dat jullie het verbruik niet kunnen tonen,terwijl jullie wel degelijk meten (vorige maand zat ik op smallband).Dit is zoals rijden met een auto en geen brandstofmeter hebben.

Ook heb ik de laatste 2 weken last van een zeer lage upload (4Mbit ) max,terwijl er aan mijn kant niets is veranderd.Dit alles is gemeten met de kabel geen wifi.

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Law
Veteraan verkenner

Ik merk inderdaad dat je via my orange website dit niet kan raadplegen.

Maar als je aanmeld op de modem van orange onder het tabje status --> Technische gegevens helemaal onderaan vind je wel een verbruik.

Ik weet enkel niet of deze cijfers correct zijn.

0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Vrees dat dit niet klopt, als je naar boven gaat zie je dit staan:
Uptime sinds laatste reboot  65 days 17h:02m:31s

 
Volgens mij is de data die onderaan staat de data die verzamelt is sedert de laatste reboot. Bij mij is dit:
Upload        24.62 Gb
Download   1022.30 Gb
 
Dus zou ik al lang op smallband moeten gezet geweest zijn maar is niet zo.
 
Alhoewel, juist een snelheidstest gedaan en kom maar aan ongeveer 45mbit. zit nochtans met aan de kabel en heb anders betere resultaten.
Zou Orange de snelheid verlaagt hebben?
 
0 pluimen
Law
Veteraan verkenner

Ik zit op de 5Ghz wifi en haal onderstaande resultaten:

Upload: 18.64 mbps

Down: 175.5 mbps

https://www.bandwidthplace.com/results/5e86f7e4c2ab45.03158564-72227113/?source=copy

0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Jij hebt internet boost waarschijnlijk, ik heb de lijn de standaard formule.

Juist een keer op de telefoon getest en zal inderdaad aan mij liggen. Haal 86.76mbit/s op 5ghz.
Op de pc ook mijn wifi gebruikt ipv lan.
https://www.bandwidthplace.com/results/5e86f9bde34ad8.54270395-72227233/?source=copy 

Edit: nu alles terug op niveau. Zwak moment van Telenet waarschijnlijk of met teveel van de straat aan het surfen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen