annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijziging abonnement

Topic gestart op: 21-03-23 11h00

Antwoorden: 6 antwoorden

FVBIzegem
Veteraan verkenner

Wijziging abonnement

Hallo,

Als regelmatige bezoeker van dit forum wil ik ook eens een positief bericht aangaande Orange mededelen:

Heb 6 maanden een love pack Trio gehad, waar ik zeer tevreden over was, zowel de aanvraag (telefonisch) als de installatie verliepen vlekkeloos.

Ben sedert 2 maanden een kabelknipper geworden, dwz ik heb mijn tv-box terug opgestuurd en heb nu een love pack Duo (2 gsm's + internet) aan 60 euro per maand.

 Wel die omschakeling is terug telefonisch vlekkeloos verloren, ik was nog met de klantendienst in gesprek toen ik al een email kreeg met vermelding wijziging contract.

Via chromecast 4K met afstandsbediening kijk ik nu naar wat ik wil en wanneer ik wil 

De facturen zijn correct aangepast geworden

Als ik mijn geval bekijk maak ik mij toch de bedenking waarom het bij anderen zo fout kan lopen.

een tevreden man

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Helen1
Ervaren genezer

Dat is fantastisch nieuws!

Om het zo op te lossen, een aanrader!

Bedankt om dit met ons te delen!

 

Helen1

Screenshot_20230502_071617_Facebook.jpg

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @FVBIzegem ,

Fijn om te horen dat alles vlot verloopt bij jouw. Zo hoort het ook 😆...
Ik ben blij dat je keuze je goed bevalt. Als het aan mij lag, dan vloog de decoder hier ook buiten 😅 maar de wederhelft is er nog niet klaar voor.

En het is inderdaad zo, dit forum geeft nogal een verkeerd beeld van Orange.
De 1000'den mensen die tevreden zijn zullen hier niet zitten posten "ik ben tevreden klant en alles verloopt vlotjes zoals het hoort"... Nee, hier zul je meestal de mensen tegenkomen met problemen/vragen/speciale situaties waardoor je snel een slecht beeld zou kunnen krijgen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Good to hear, @FVBIzegem 

Wat gebruik je nu om TV te kijken - tv vlaanderen ?

 

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Ik gebruik de apps vrt max, vtm go, go play en npo, Netflix en you tube. 

Daar ik de chromecast 4k met afstandsbediening heb gekocht heb ik mijn gsm of tablet om te vasten niet meer nodig, ik kan de afstandsbediening van de chromecast gebruiken 

Je hebt ook een Chromecast HDMI met afstandsbediening, die is iets goedkoper maar de beeldkwaliteit is iets minder.

Groetjes 

 

 

Leden met de meeste pluimen