Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-20 09h22
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is het mogelijk om de digicorder van orange te bedienen via google nest hub?
Bv door een chromecast aan te sluiten aan de digicorder.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@lobo ik vrees dat die mogelijkheid er nog niet is. Orange zal eerst moeten zien dat er spraak besturing op zit. En als er dan al spraak besturing op zit zal het niet zijn via de Google nest hub maar via spraak commando's in de decoder zelf. De chromecast in de decoder steken en dan spreken met de Google nest Hub werkt niet. Dus nee voorlopig even wachten is de boodschap.
@lobo ik vrees dat die mogelijkheid er nog niet is. Orange zal eerst moeten zien dat er spraak besturing op zit. En als er dan al spraak besturing op zit zal het niet zijn via de Google nest hub maar via spraak commando's in de decoder zelf. De chromecast in de decoder steken en dan spreken met de Google nest Hub werkt niet. Dus nee voorlopig even wachten is de boodschap.
bedankt voor de info, aangezien ze de hub voorstellen zou je toch denken dat het met hun producten zou werken. Niet dus:)
@lobo ik heb de hub 2x zelfs boven en beneden. Deze werken perfect kan er alles mee doen maar een decoder aansturen zal helaas niet gaan , bij geen enkele provider. De software in de decoder is niet op Google gemaakt. Moest er voice commando in komen zal en kan dit enkel op de software van Orange en de fabrikant van de decoder. Maar je idee is wel heel goed want dan zou je geen afstandsbediening meer nodig hebben en kan je doen wat je wil.
Om je een voorbeeld te geven Telenet heeft in de nieuwe tv box voice commando maar enkel van Telenet zelf dus ook geen samenwerking met Google nest hub. Daarbij komt dan nog eens dat niet alles aan te sturen is dus geen aan en uit geen opvragingen raadplegen , je kan dus enkel programma's regelen post hoger of lager , je volume en dacht nog iets kleins maar dat is het ook.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |