annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

love pack niet geleverd - toch aanmaning door Orange

Topic gestart op: 28-12-20 18h58

Antwoorden: 1 antwoord

VincentB
Rekruut scout

love pack niet geleverd - toch aanmaning door Orange

Door systeemproblemen lukte het Orange niet in oktober om het love pack af te sluiten. De volgende dag lukte het Orange niet om een installatie-afspraak te maken... Ik besefte dat Orange niet de juiste provider is en vroeg om de aanvraag te annuleren. Het gsm abonnement behielden we. Op 16 oktober ontving ik een annulatie-bevestiging per e-mail voor TV en internet.  Vervolgens factureerde Orange alsnog TV en internet in november en december. Het gsm abonnement hebben we telkens netjes betaald.  Inmiddels heb ik Orange per aangetekend schrijven op de hoogte gebracht van hun vergissing. Tijdens meerdere contacten met de klantendienst, stelde de klantendienst telkens een uitstel van betaling voor. Het uitstel van betaling is niet van toepassing op foutieve facturen!

Tijdens het laatste contact met de dienst facturatie, werd opnieuw uitstel van betaling voorgesteld. Toen we dit weigerden en bleven aandringen op een oplossing, zei de Orange medewerker dat "ze ermee bezig zijn" en we niet de enige klanten van Orange zijn. Vervolgens haakte de medewerker in. 

Inmiddels is het gsm nummer geblokkeerd door Orange. We versturen opnieuw een aangetekend schrijven naar Orange met opzegging van het gsm abonnement. We kijken dan wel uit naar het vervolg voor de rechtbank. Wat een rotslechte service van Orange!

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@VincentB  het is niet de bedoeling dat je gefactureerd wordt voor iets wat niet geïnstalleerd is en aangesloten is. Daarom is het dan toch straf dat je als 'gebruiker' gefactureerd wordt. 

Je kan eventueel testaankoop contacteren of de ombudsdienst voor telecommunicatie. Het zou nog altijd het beste zijn om het onderling opgelost te krijgen tussen jullie en Orange. Misschien is het een optie om het via het webcare team eens te proberen , via Facebook , account wel noodzakelijk , of via Twitter. Kan zijn dat hun nog een uitkomst kunnen bieden en dat het zo onderling opgelost wordt. 

Dat je nu je gsm nummers op wil zeggen betekend dus ook dat je de gsm nummers kwijt bent. Elk abonnement wat opgezegd wordt daar zullen de nummers van geschrapt worden dus moest je naar een andere provider willen gaan dan heb je je eigen gsm nummers niet om te behouden.

Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen voor de rechtbank of de eventuele opgegeven opties die ik heb gegeven. 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen