annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

love trio... hoe zie ik in de klantenzone wat zal worden aangerekend?

Topic gestart op: 16-11-20 16h31

Antwoorden: 3 antwoorden

Snert
Gewaardeerd verkenner

love trio... hoe zie ik in de klantenzone wat zal worden aangerekend?

WIj zijn net overgestapt van Telenet naar Orange voor TV en Internet. We waren wel al allebei (apart) mobiele klanten.
Ik heb online de beide gsm-abo's kunnen op mijn naam zetten, dus dat leek me niet onmiddelijk een probleem. 
Ik ben opgebeld geweest en heb dus een afspraak gekregen voor de installatie. Die verliep naadloos. 

+3 punten voor Orange!


Maar....

 

Als ik naar mijn klantenzone ga op de website verwachtte ik daar te zien dat ik nu inderdaad "Love trio" klant ben en wil ik graag zien welk bedrag mij wanneer zal worden aangerekend. 
In de plaats zie ik alle diensten die ik heb afzonderlijk staan... 

Nu vraag ik me af of alles wel correct is geactiveerd. Dus effe klantendienst bellen zeker?
Wanneer ik klik op "Contacteer ons" blijkt de pagina niet (meer) te bestaan: https://e-services.orange.be/nl/contact

-1 punt voor Orange. 

Hoe kan ik nu weten of al mijn diensten correct zijn geactiveerd in het love-trio pack?!

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Snert  je zegt letterlijk we zijn net overgestapt dus ik denk of vrijdag of vandaag ? 

Houd er rekening mee dat dingen een verwerkingstijd nodig hebben en zo dus ook de klantenzone en dat deze niet op dag 1 op punt staat. Je hebt dus ook alles laten samen zetten op 1 naam dat wil dus ook zeggen dat die verwerking ook tijd nodig heeft. Wacht anders af tot volgende maand en als je niet kan en wil wachten bel je de 5000 en vraag het daar na. 

Dat linkje met die contact gegevens werkt niet en hebben Orange daarvan op de hoogte gesteld. Of de link eraf gaat of bijgewerkt wordt geen idee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Snert
Gewaardeerd verkenner

Dag @Patrick ,
Bedankt voor je snelle antwoord. 
Was ik even vergeten te vermelden: de installatie werd reeds op 9/11 gedaan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Snert  maar je hebt wel soort overname moeten doen hé omdat je eerst allebei apart gefactureerd werd van jou en je partner. Dus ik vermoed dat je het pas volgend maand gaat zien omdat er nog een eind factuur zal komen van je partner. Ben niet geheel zeker hiervan maar ik vermoed van wel want je partner heeft dus geen contract meer op zijn of haar naam. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen