Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-03-20 14h00
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is het mogelijk om gewoon vast internet thuis te hebben (dus geen flybox of dergelijke), ongelimiteerd en zonder een mobiel abonnement? De enige optie die ik momenteel zie is Love Duo met het goedkoopste mobiel abonnement zonder deze kaart eigenlijk te gebruiken. Zijn er nog andere opties?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@L_I_Am er is geen andere optie dan de flybox die nergens aan gelinkt wordt voor de gsm er bij te nemen. Je zou eventueel de Love Duo kunnen nemen en inderdaad zoals je al aangeeft dat kaartje niet gebruiken. Nu weet ik niet of je al een gsm abonnement hebt maar je kan die eventueel naar Orange overzetten anders heb je twee abonnementen. Hopelijk gaat Orange daar nog eens mee uitpakken een internet only abonnement want dan kan het interessanter worden voor sommige klanten. Maar zoals gezegd zijn er op dit moment geen andere mogelijkheden ( toch niet bij Orange ).
@L_I_Am er is geen andere optie dan de flybox die nergens aan gelinkt wordt voor de gsm er bij te nemen. Je zou eventueel de Love Duo kunnen nemen en inderdaad zoals je al aangeeft dat kaartje niet gebruiken. Nu weet ik niet of je al een gsm abonnement hebt maar je kan die eventueel naar Orange overzetten anders heb je twee abonnementen. Hopelijk gaat Orange daar nog eens mee uitpakken een internet only abonnement want dan kan het interessanter worden voor sommige klanten. Maar zoals gezegd zijn er op dit moment geen andere mogelijkheden ( toch niet bij Orange ).
ok, bedankt voor je snel en duidelijk antwoord!