Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-08-22 19h27
Antwoorden: 2 antwoorden
zitten hier eigenlijk medewerkers van de klantendienst op het forum? Ik ontvang geen facturen maar wel rappels, probeer telefonisch de klantendienst te bereiken maar dit is quasi onmogelijk. Geraak je 1 keer binnen na 15 minuten wachten en smijten ze de lijn dicht omdat ik mijn klantnummer niet ken. Nog nooit zo een boer aan de lijn gehad van een klantendienst. Hoe kan ik dit kennen als ik nog geen factuur heb ontvangen na 2 maand klant te zijn? En zonder factuur weet ik mijn internetnummer niet en kan ik ook geen login maken op orange.be om mijn facturen te raadplegen. Dit geraakt maar niet opgelost.
Via Twitter is ook een optie om met orange contact op te nemen.
Hier zijn geen medewerkers aanwezig.
Dit forum is van en voor klanten die hier actief zijn dus je gaat echt met de klantendienst contact moeten zoeken.
Je kan ze ook per Messenger bereiken als je een Facebook account hebt anders een chat bericht sturen via de website van Orange.