Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-21 10h04
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
Morgen gaan we eindelijk overschakelen naar Orange.
De decoder moet weg natuurlijk.
Maar wat met de modem van Telenet.
Ik lees in sommige artikels dat ik dit mag laten hangen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja, je moet alleen de decoder binnenbrengen. Je zult wel instructies krijgen van Telenet
Op (of in) de plaats van de Telenet modem komt de modem van Orange
Let op met de easyswitch - die werkt niet altijd
Beste manier is
Heb dit toen voor mezelf gedaan en wat later voor een vriendin - kan daarover geen slecht woord van Telenet zeggen
Success
Neen, terug inleveren bij Telenet winkel
Tip voor mensen die van plan zijn om over te schakelen van Telenet naar Orange: BRENG ALLE GEHUURDE TOESTELLEN TERUG NAAR EEN TELENET SHOP!
Ik had een retourlabel van Telenet afgedrukt en alles per post terug gestuurd, met als gevolg dat op mijn allerlaatste factuur de restwaarde van de gehuurde powerlines alsnog werden aangerekend omdat ze deze zogezegd niet terug hadden gekregen.
Gelukkig had ik nog de link met mijn track&trace code om aan te tonen dat de toestellen wel degelijk waren terug gezonden.
Mijn man en ik hebben zowel de tv-box als de modem van Telenet binnen gebracht.
Ik kreeg nadien nog een brief van Telenet dat ik mijn tv-box moest binnenbrengen, dus misschien is hun communicatie onderling niet goed.
Wij hebben dat ook voorgehad maar was formaliteit zeiden ze