Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-21 10h04
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
Morgen gaan we eindelijk overschakelen naar Orange.
De decoder moet weg natuurlijk.
Maar wat met de modem van Telenet.
Ik lees in sommige artikels dat ik dit mag laten hangen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja, je moet alleen de decoder binnenbrengen. Je zult wel instructies krijgen van Telenet
Op (of in) de plaats van de Telenet modem komt de modem van Orange
Let op met de easyswitch - die werkt niet altijd
Beste manier is
Heb dit toen voor mezelf gedaan en wat later voor een vriendin - kan daarover geen slecht woord van Telenet zeggen
Success
Dank u voor het snelle antwoord.
Dus in feite moet ik alleen de decoder binnenbrengen. Al de rest
is geregeld door Orange? (opzeg Telenet)
Wij hebben dit via Easy Switch gedaan.
De regelgeving bij Telenet is veranderd en je moet je modem binnenbrengen van Telenet. Als je deze niet binnen brengt krijg je ook een boete.
@patrick2 schreef:
De regelgeving bij Telenet is veranderd en je moet je modem binnenbrengen van Telenet. Als je deze niet binnen brengt krijg je ook een boete.
Dat wist ik niet @patrick2 . Mijn overgang dateert van 30/09/2019
Het is niet slecht dat je de modem moet binnendoen - ligt daar anders toch maar te liggen en Telenet heeft daar ook niets aan.
Maar je krijgt wel mail van Telenet met de zaken die je moet binnenbrengen
Ja, je moet alleen de decoder binnenbrengen. Je zult wel instructies krijgen van Telenet
Op (of in) de plaats van de Telenet modem komt de modem van Orange
Let op met de easyswitch - die werkt niet altijd
Beste manier is
Heb dit toen voor mezelf gedaan en wat later voor een vriendin - kan daarover geen slecht woord van Telenet zeggen
Success
Toen ik overstapte had ik melding gemaakt bij Telenet voor opzeg van mijn abonnement en ik kreeg geen antwoord terug. Wegens ik toch naar stad moest had ik alles meegenomen om af te geven in de Telenet shop.
Zegt die mens ik heb geen opzeg op jouw naam dus kan dat niet aannemen, ge moet eerst Telenet bellen alvorens we iets kunnen doen. Hij heeft dan gebeld en ik moest bevestigen aan de telefoon dat ik wilde opzeggen, met de melding ben je wel zeker want wij kunnen dit en dat, en Orange is zo en ... (veel blabla om me te houden). Ze ging het in orde brengen en medewerker van de shop heeft alles aanvaard en me bewijs gegeven.
Ben nu aan het wachten op de Fluvius glasvezel dat ik mijn internet abonnement kan aanpassen.