Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
mw1985
Ervaren verkenner

van telenet naar orange

OPGELOST

Hey,

Morgen gaan we eindelijk overschakelen naar Orange.

De decoder moet weg natuurlijk.
Maar wat met de modem van Telenet.

Ik lees in sommige artikels dat ik dit mag laten hangen.

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Leidende sjamaan

@mw1985  en @Gregory  

De regelgeving bij Telenet is veranderd en je moet je modem binnenbrengen van Telenet. Als je deze niet binnen brengt krijg je ook een boete. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren


@patrick2  schreef:

@mw1985  en @Gregory  

De regelgeving bij Telenet is veranderd en je moet je modem binnenbrengen van Telenet. Als je deze niet binnen brengt krijg je ook een boete. 


Dat wist ik niet @patrick2 .  Mijn overgang dateert van 30/09/2019

Het is niet slecht dat je de modem moet binnendoen - ligt daar anders toch maar te liggen en Telenet heeft daar ook niets aan.

Maar je krijgt wel mail van Telenet met de zaken die je moet binnenbrengen

 

Gregory
Ervaren sjamaan

Ja, je moet alleen de decoder binnenbrengen. Je zult wel instructies krijgen van Telenet

Op (of in) de plaats van de Telenet modem komt de modem van Orange

Let op met de easyswitch - die werkt niet altijd

Beste manier is

  • wachten tot na de installatie door Orange - normaal is die binnen het uur terug buiten
  • Bellen naar Telenet 0800 66 350 Telenet-abonnement opzeggen?
  • Zorg dat je het nummer van je identiteitskaart hebt - ze kunnen ernaar vragen
  • Ze reageren heel correct, je krijgt zelfs nog geld teruggestort indien nodig

Heb dit toen voor mezelf gedaan en wat later voor een vriendin - kan daarover geen slecht woord van Telenet zeggen

Success

 

 

dashing_T
Gewaardeerd verkenner

Toen ik overstapte had ik melding gemaakt bij Telenet voor opzeg van mijn abonnement en ik kreeg geen antwoord terug. Wegens ik toch naar stad moest had ik alles meegenomen om af te geven in de Telenet shop.

Zegt die mens ik heb geen opzeg op jouw naam dus kan dat niet aannemen, ge moet eerst Telenet bellen alvorens we iets kunnen doen. Hij heeft dan gebeld en ik moest bevestigen aan de telefoon dat ik wilde opzeggen, met de melding ben je wel zeker want wij kunnen dit en dat, en Orange is zo en ... (veel blabla om me te houden). Ze ging het in orde brengen en medewerker van de shop heeft alles aanvaard en me bewijs gegeven.

Ben nu aan het wachten op de Fluvius glasvezel dat ik mijn internet abonnement kan aanpassen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen