annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vanaf 11 juni orange love trio, maar geen simkaart nog ontvangen

Topic gestart op: 05-07-20 13h59

Antwoorden: 6 antwoorden

Diana_S
Gewaardeerd verkenner

vanaf 11 juni orange love trio, maar geen simkaart nog ontvangen

Ik ben vanuit Nederland naar België komen verhuizen, nu hebben we sinds 11 juni Orange trio, alles (tv en internet) is geïnstalleerd en het werkt.

alleen heb ik tot heden geen sim kaart ontvangen, contact is lastig met Orange aangezien ik nog niet in bezit ben van een Belgische mobiele nummer, heb een aantal keer contact kunnen krijgen, en elke keer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en moet ik steeds zoveel werkdagen wachten, maar dan krijg ik nog steeds niks thuis gestuurd.

Hoe kan ik het beste wel mijn simkaart krijgen, of is het mogelijk om via de Orange shop deze op te halen?

wie weet dat toevallig?

alvast bedankt.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@Diana_S  goedemiddag,

welkom in België. Kan het misschien zijn dat je adres niet goed doorgegeven is bij de post?

Want de simkaart komt met de post.

En ze zijn hier nogal streng op juiste huisnummers enz. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Diana_S
Gewaardeerd verkenner

Dank u wel. Adres met huisnummer staat wel goed de bevestigingsmail die we hadden gehad.

Ook de monteur is gelukkig op het juiste adres geweest. 😉😄

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Diana_S  hier hebben we een nieuwe nummering. 

Was wel niet bij Orange. Op mail goed.

Maar op de rekening niet. 2E2.2 ze hadden de laatste 2 tjes vergeten.

Toch maar goed kijken. En in je klantenzone?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Diana_S
Gewaardeerd verkenner

op de klantzone kan ik helaas niet komen, moet daar een gsm nummer invoeren.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen