annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vanaf 11 juni orange love trio, maar geen simkaart nog ontvangen

Topic gestart op: 05-07-20 13h59

Antwoorden: 6 antwoorden

Diana_S
Gewaardeerd verkenner

vanaf 11 juni orange love trio, maar geen simkaart nog ontvangen

Ik ben vanuit Nederland naar België komen verhuizen, nu hebben we sinds 11 juni Orange trio, alles (tv en internet) is geïnstalleerd en het werkt.

alleen heb ik tot heden geen sim kaart ontvangen, contact is lastig met Orange aangezien ik nog niet in bezit ben van een Belgische mobiele nummer, heb een aantal keer contact kunnen krijgen, en elke keer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en moet ik steeds zoveel werkdagen wachten, maar dan krijg ik nog steeds niks thuis gestuurd.

Hoe kan ik het beste wel mijn simkaart krijgen, of is het mogelijk om via de Orange shop deze op te halen?

wie weet dat toevallig?

alvast bedankt.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@Diana_S  oei dan is het moeilijk.

Misschien even de winkel in je buurt opbellen, 

en kijken of zij via jouw naam erin geraken?

Proberen waard.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Diana_S  als het om een online bestelling gaat wordt het lastig voor een shop maar je kan dat proberen. Moest dat lukken dan is je probleem opgelost. Je kan ook eventueel via Messenger of Twitter sturen maar dat kan wel even duren voor ze antwoorden omdat hun dat ook door geven aan de juiste betrokken dienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen