Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-20 13h59
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik ben vanuit Nederland naar België komen verhuizen, nu hebben we sinds 11 juni Orange trio, alles (tv en internet) is geïnstalleerd en het werkt.
alleen heb ik tot heden geen sim kaart ontvangen, contact is lastig met Orange aangezien ik nog niet in bezit ben van een Belgische mobiele nummer, heb een aantal keer contact kunnen krijgen, en elke keer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en moet ik steeds zoveel werkdagen wachten, maar dan krijg ik nog steeds niks thuis gestuurd.
Hoe kan ik het beste wel mijn simkaart krijgen, of is het mogelijk om via de Orange shop deze op te halen?
wie weet dat toevallig?
alvast bedankt.
@Diana_S als het om een online bestelling gaat wordt het lastig voor een shop maar je kan dat proberen. Moest dat lukken dan is je probleem opgelost. Je kan ook eventueel via Messenger of Twitter sturen maar dat kan wel even duren voor ze antwoorden omdat hun dat ook door geven aan de juiste betrokken dienst.