- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
verbruik vast internet en lage upload
Hallo ik ben nu ongeveer 3 maand klant bij Love Duo van orange en ik ben heel tevreden over de diensten.Waar ik wel een probleem mee heb is dat ik nog ALTIJD geen verbruik kan zien van mijn vast internet.Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst en ook via twitter,maar daar krijg ik elke keer dezelfde uitleg.Hoe kan het dat jullie het verbruik niet kunnen tonen,terwijl jullie wel degelijk meten (vorige maand zat ik op smallband).Dit is zoals rijden met een auto en geen brandstofmeter hebben.
Ook heb ik de laatste 2 weken last van een zeer lage upload (4Mbit ) max,terwijl er aan mijn kant niets is veranderd.Dit alles is gemeten met de kabel geen wifi.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Is dat uw klantenzone? Via de PC?
Ik heb dat zelf ook even getest en het gaat weliswaar iets trager dan normaal, maar het functioneert wel...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit is hetgeen ik zie, heb dit geprobeerd op Windows10 met Opera als op Ubuntu 19.10 met Firefox en telkens zie ik dit resultaat. Ik heb misschien mijn beveiligingen iets extra staan maar dit zou gewoon niet mogen, jammer genoeg.
Edit: heb nogmaals geprobeerd met Windows10 en Edge en zelfde probleem.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heel vreemd. Ik heb net zelf nogmaals geprobeerd, Win7 64 bit, Firefox. Geen enkel probleem. Alle pagina's laden normaal.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou zeggen stuur uw screenshot eens door naar het webcare team via messenger. Niet geschoten is altijd mis.
