annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verbruik vast internet en lage upload

Topic gestart op: 12-02-20 16h19

Antwoorden: 16 antwoorden

misterm
Aspirant verkenner

verbruik vast internet en lage upload

Hallo ik ben nu ongeveer 3 maand klant bij Love Duo van orange en ik ben heel tevreden over de diensten.Waar ik wel een probleem mee heb is dat ik nog ALTIJD geen verbruik kan zien van mijn vast internet.Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst en ook via twitter,maar daar krijg ik elke keer dezelfde uitleg.Hoe kan het dat jullie het verbruik niet kunnen tonen,terwijl jullie wel degelijk meten (vorige maand zat ik op smallband).Dit is zoals rijden met een auto en geen brandstofmeter hebben.

Ook heb ik de laatste 2 weken last van een zeer lage upload (4Mbit ) max,terwijl er aan mijn kant niets is veranderd.Dit alles is gemeten met de kabel geen wifi.

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk dat er niemand kan antwoorden op de vraag wanneer. Dat er problemen zijn is duidelijk, maar wanneer het zal bewegen is een raadsel zie hier @misterm 

misterm
Aspirant verkenner

Bedankt voor de reactie @Gregory  

Toch blijf ik het raar vinden dat je als provider die ons een limiet oplegt,geen verbruik kunt laten zien dit zou een basis moeten zijn.En blijkbaar is dit al een hele tijd zoals ik lees op het forum.Hopelijk komt hier snel verandering in.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@misterm  schreef:

Bedankt voor de reactie @Gregory  

Toch blijf ik het raar vinden dat je als provider die ons een limiet oplegt,geen verbruik kunt laten zien dit zou een basis moeten zijn.En blijkbaar is dit al een hele tijd zoals ik lees op het forum.Hopelijk komt hier snel verandering in.


Velen hopen met u mee ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Toch even dit topic terug omhoog krijgen, in tijden waar we met meerdere thuis zitten is dit toch een must te weten of ik mijn baas moet inlichten dat ik over mijn limiet zit.

Ik mag het me niet voorstellen dat mijn lijn plots naar beneden gehaald wordt. Gedaan met mijn job vrees ik. Hoe kan ik aan mijn baas uitleggen dat we aan onze limiet zitten van vast internet als je geen videocall meer kunt doen.

Misschien moeten ze iedereen 75mb lijn geven maar dan echt ongelimiteerd, niet de fair use policy van 750gb. Zoals hierboven beschreven denk ik dat ons verbruik serieus hoog zal zijn. Misschien denken er dat het maar dat is, maar er is ook nog Netflix (dit verbruik zal iets lager liggen) maar nu speelt ook continue de online radio enz....

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Toch even dit topic terug omhoog krijgen, in tijden waar we met meerdere thuis zitten is dit toch een must te weten of ik mijn baas moet inlichten dat ik over mijn limiet zit.

Ik mag het me niet voorstellen dat mijn lijn plots naar beneden gehaald wordt. Gedaan met mijn job vrees ik. Hoe kan ik aan mijn baas uitleggen dat we aan onze limiet zitten van vast internet als je geen videocall meer kunt doen.

Misschien moeten ze iedereen 75mb lijn geven maar dan echt ongelimiteerd, niet de fair use policy van 750gb. Zoals hierboven beschreven denk ik dat ons verbruik serieus hoog zal zijn. Misschien denken er dat het maar dat is, maar er is ook nog Netflix (dit verbruik zal iets lager liggen) maar nu speelt ook continue de online radio enz....

Ugh @Schumi_wk,

Je zou inderdaad je verbruik kunnen controleren via je klantenzone. In dit post wordt het duidelijk uitgelegd door je medetribers.  

Als je op smallband wordt gezet krijg je wel een melding van onze diensten op voorhand, je kan dus hierna je collega's verwittigen. Je wordt via de kabelverantwoordelijke op smallband gezet.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen