annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

1 factuur van Orange België en Orange Spanje mogelijk?

Topic gestart op: 17-03-19 19h32

Antwoorden: 1 antwoord

Chicitua
Aspirant verkenner

1 factuur van Orange België en Orange Spanje mogelijk?

OPGELOST

Hallo!

Ik verhuis deze week naar Barcelona. Ik ben al meer dan 12 jaar klant bij Orange, en wil het graag zo houden. Ik heb de tarieven bekeken voor een Spaans telefoonnummer en internet in mn appartement te Barcelona van Orange, en die zijn wel te doen. Ik vraag me af of het mogelijk is deze 2 nummers op 1 abbo te zetten zoals ik nu heb (Arend), of een gelijkaardig abbo, want ik zou graag mijn Belgisch nummer behouden en het zou handig zijn moest ik dit ergens kunnen combineren met mn Spaans nummer aangezien het beide bij Orange is. Laat me maar weten wat mn mogelijkheden zijn!

 

Alvast bedankt

Mvg,

Aurelio

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Chicitua een verhuis van belgie naar het buitenland is jammer genoeg niet mogelijk voor uw diensten. Dat wil zeggen dat uw gsm nummer daar niet op 1 factuur gezet kan worden ondanks het ook Orange is. U kan wel altijd uw nummer behouden dat is geen enkel probleem natuurlijk en uw factuur kan u hier aanhouden vermits u een dommiciliering hier heeft dus een aansluit adres. Anders gaat het ook niet mogelijk zijn een abonnement te behouden en zal er eventueel een herlaadkaart moeten zijn waar uw nummer op komt te staan want u kan in Barcelona natuurlijk perfect herladen . Weet ook niet of het een definitief verhuis is of dat u daar enkel heen gaat voor een paar maanden en daarna terug komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Chicitua een verhuis van belgie naar het buitenland is jammer genoeg niet mogelijk voor uw diensten. Dat wil zeggen dat uw gsm nummer daar niet op 1 factuur gezet kan worden ondanks het ook Orange is. U kan wel altijd uw nummer behouden dat is geen enkel probleem natuurlijk en uw factuur kan u hier aanhouden vermits u een dommiciliering hier heeft dus een aansluit adres. Anders gaat het ook niet mogelijk zijn een abonnement te behouden en zal er eventueel een herlaadkaart moeten zijn waar uw nummer op komt te staan want u kan in Barcelona natuurlijk perfect herladen . Weet ook niet of het een definitief verhuis is of dat u daar enkel heen gaat voor een paar maanden en daarna terug komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen