Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-03-19 19h32
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo!
Ik verhuis deze week naar Barcelona. Ik ben al meer dan 12 jaar klant bij Orange, en wil het graag zo houden. Ik heb de tarieven bekeken voor een Spaans telefoonnummer en internet in mn appartement te Barcelona van Orange, en die zijn wel te doen. Ik vraag me af of het mogelijk is deze 2 nummers op 1 abbo te zetten zoals ik nu heb (Arend), of een gelijkaardig abbo, want ik zou graag mijn Belgisch nummer behouden en het zou handig zijn moest ik dit ergens kunnen combineren met mn Spaans nummer aangezien het beide bij Orange is. Laat me maar weten wat mn mogelijkheden zijn!
Alvast bedankt
Mvg,
Aurelio
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Chicitua een verhuis van belgie naar het buitenland is jammer genoeg niet mogelijk voor uw diensten. Dat wil zeggen dat uw gsm nummer daar niet op 1 factuur gezet kan worden ondanks het ook Orange is. U kan wel altijd uw nummer behouden dat is geen enkel probleem natuurlijk en uw factuur kan u hier aanhouden vermits u een dommiciliering hier heeft dus een aansluit adres. Anders gaat het ook niet mogelijk zijn een abonnement te behouden en zal er eventueel een herlaadkaart moeten zijn waar uw nummer op komt te staan want u kan in Barcelona natuurlijk perfect herladen . Weet ook niet of het een definitief verhuis is of dat u daar enkel heen gaat voor een paar maanden en daarna terug komt.
@Chicitua een verhuis van belgie naar het buitenland is jammer genoeg niet mogelijk voor uw diensten. Dat wil zeggen dat uw gsm nummer daar niet op 1 factuur gezet kan worden ondanks het ook Orange is. U kan wel altijd uw nummer behouden dat is geen enkel probleem natuurlijk en uw factuur kan u hier aanhouden vermits u een dommiciliering hier heeft dus een aansluit adres. Anders gaat het ook niet mogelijk zijn een abonnement te behouden en zal er eventueel een herlaadkaart moeten zijn waar uw nummer op komt te staan want u kan in Barcelona natuurlijk perfect herladen . Weet ook niet of het een definitief verhuis is of dat u daar enkel heen gaat voor een paar maanden en daarna terug komt.