Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-22 13h29
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo iedereen!
Kan ik via deze weg een ongenoegen uiten? Ik ben al jaren klant en heb het mobiele extreme abbonement waar nu voor nieuwe klanten 10 euro korting, levenslang opzit. Dit zit er echter al enige tijd op. Ik belde met de klantendienst dat ik dit ook wel wou en deze korting werd door een vriendelijke man toegepast. En al die andere maanden dan? Dit zijn 10 euro's per maand die in huidige tijd veel waard zijn.
Nochthans staat er duidelijk op de website: "voor nieuwe en bestaande klanten".
Dus eigenlijk had je al veel eerder moeten bellen naar de klantendienst. Als ik het goed heb geldt deze korting vanaf juni dit jaar. Hier is een topic waar Totem uitlegt hoe het zit:
Je moet altijd de promo's in het oog houden en handelen indien nodig, want vanzelf gebeurt er niets. Ik vind dat ook niet altijd even correct; op zijn minst zouden ze jou een paar filmtickets kunnen opsturen.
Nu heb ik blijkbaar mij eigen knipsels niet goed nagelezen, want er staat: "met uitzondering van de bestaande Go Extreme kaarten". Als dit echt zo is dan is de oplossing: naar een ander abo omschakelen en onmiddellijk daarna terug naar de extreme. Dan zou de korting automatisch toegepast worden....
In de post van Totem staat nochthans wel dat het voor iedereen is.
@Anonymous
Inderdaad, jij hebt heel veel geluk dat die man dat heeft willen doen. De regel is dat zulke promo's nooit voor reeds bestaande klanten gelden. Dat zou Orange een hoop geld kosten moesten ze dat doen. En ja, dat komt voor de bestaande klanten oneerlijk en bitter over ....
Wees dus blij met wat je hebt en zwijg er stilletjes over, er zou zo maar eens een leidinggevende bij Orange dit lezen en het zaakje ongedaan maken ....
Ter info, wij zijn hier allemaal ook zelf gewone klanten, op de moderators na, maar die waken enkel over het correcte gebruik van het forum.
@Anonymous goedemiddag.
Dan heb je geluk dat je de korting gekregen hebt!
Als je ergens een wasmachine koopt, maanden geleden en ze geven die nu beterkoop
krijg je de centen ook niet terug! Dus van de vorige maanden kan je dat zeker niet verlangen.