annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

-10 euro levenslang

Topic gestart op: 07-10-22 13h29

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

-10 euro levenslang

Hallo iedereen!

Kan ik via deze weg een ongenoegen uiten? Ik ben al jaren klant en heb het mobiele extreme abbonement waar nu voor nieuwe klanten 10 euro korting, levenslang opzit. Dit zit er echter al enige tijd op. Ik belde met de klantendienst dat ik dit ook wel wou en deze korting werd door een vriendelijke man toegepast. En al die andere maanden dan? Dit zijn 10 euro's per maand die in huidige tijd veel waard zijn.

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Ulriekevdp
Ervaren verkenner

Dus je hebt de promo dan toch gekregen? Pff inderdaad wel stom dat je al die jaren te veel betaalde. Ik zelf ook helaas 😞

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Ik vind het ook allemaal maar een beetje bedrog van alle operators trouwens om zoveel mogelijk klanten te ronselen.

Ik was al lang klant voor TV+internet daar ik een orange abo van het werk had.
Daarna wou ik mijn gsm-nummer overdragen bij mijn abo, dan kreeg ik dus geen 10€ korting, na wat geklaag bij de helpdesk en dat ze alles mochten afsluiten, dan zou ik daarna wel bellen voor alles terug aan te sluiten was het wel in orde. 

Spijtig dat er voor de huidige, (lange) klanten zo een tegemoedkomingen niet gedaan worden... het moet blijkbaar altijd hard tegen hard gaan... heel spijtig.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Zelf ben ik ook terug Orange klant geworden met Go Extreme Special Edition , ik kwam van Mobile Vikings met nummer behoud , ik had direct de promotie 🙂 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als veel gezien ende gelezen - maar dit spant de kroon

Leden met de meeste pluimen