Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-22 13h29
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo iedereen!
Kan ik via deze weg een ongenoegen uiten? Ik ben al jaren klant en heb het mobiele extreme abbonement waar nu voor nieuwe klanten 10 euro korting, levenslang opzit. Dit zit er echter al enige tijd op. Ik belde met de klantendienst dat ik dit ook wel wou en deze korting werd door een vriendelijke man toegepast. En al die andere maanden dan? Dit zijn 10 euro's per maand die in huidige tijd veel waard zijn.
Dus je hebt de promo dan toch gekregen? Pff inderdaad wel stom dat je al die jaren te veel betaalde. Ik zelf ook helaas 😞
Ik vind het ook allemaal maar een beetje bedrog van alle operators trouwens om zoveel mogelijk klanten te ronselen.
Ik was al lang klant voor TV+internet daar ik een orange abo van het werk had.
Daarna wou ik mijn gsm-nummer overdragen bij mijn abo, dan kreeg ik dus geen 10€ korting, na wat geklaag bij de helpdesk en dat ze alles mochten afsluiten, dan zou ik daarna wel bellen voor alles terug aan te sluiten was het wel in orde.
Spijtig dat er voor de huidige, (lange) klanten zo een tegemoedkomingen niet gedaan worden... het moet blijkbaar altijd hard tegen hard gaan... heel spijtig.
Zelf ben ik ook terug Orange klant geworden met Go Extreme Special Edition , ik kwam van Mobile Vikings met nummer behoud , ik had direct de promotie 🙂
Als veel gezien ende gelezen - maar dit spant de kroon