annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G heel snel op

Topic gestart op: 09-07-21 14h21

Antwoorden: 3 antwoorden

Anoniempje
Aspirant scout

4G heel snel op

OPGELOST

Mijn 4G was deze maand op 1 dag op, ondanks ik niet op mijn gsm heb gezeten, mijn 4G stond wel aan, iemand tips om 4G te sparen? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

1) 4G afzetten en wifi nemen

2) Veel mensen sluiten hun apps niet af op hun gsm.  Die kunnen blijven werken en verbinding maken met 4G.  Ik sluit ze altijd af.

3) ook de internet browser kan actief blijven.  Ik werk altijd in private mode, als ik die afsluit gaan alle cookies en dergelijke weg ( = zelfde als de cache ledigen)

4) Verder kun je ook per app al dan niet toegang verlenen tot het 4G netwerk - zit ergens in de instellingen

5) best de phone in spaar modus zetten ( low power mode).  Dit reduceert de background activiteit van de gsm

Zou beginnen met 2) en af en toe eens zien hoever je zit 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
DaAnBoecki
Aspirant verkenner

Zet zowizo je 4g af als je je gsm niet gebruikt en probeer alle openstaande apps na gebruik volledig dicht te doen apps zoals YouTube netflix enz... verslinden heel veel 4g let daar ook op.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anoniempje 

Er kan vanalles gebeuren zonder dat jij iets doet: back-up, synchronisatie, update .... En dat zijn alledrie dingen die wel eens veel data kunnen vreten ...

Maar om een hele maand-dotatie op te vreten .. Tenzij je niet zoveel data hebt per maand ...

EDIT: je vroeg achter tips om 4G te besparen: heel simpel zet die af en activeer die enkel als jij een verbinding nodig hebt. En gebruik zoveel mogelijk WiFi, zoals @Gregory reeds aangaf.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

1) 4G afzetten en wifi nemen

2) Veel mensen sluiten hun apps niet af op hun gsm.  Die kunnen blijven werken en verbinding maken met 4G.  Ik sluit ze altijd af.

3) ook de internet browser kan actief blijven.  Ik werk altijd in private mode, als ik die afsluit gaan alle cookies en dergelijke weg ( = zelfde als de cache ledigen)

4) Verder kun je ook per app al dan niet toegang verlenen tot het 4G netwerk - zit ergens in de instellingen

5) best de phone in spaar modus zetten ( low power mode).  Dit reduceert de background activiteit van de gsm

Zou beginnen met 2) en af en toe eens zien hoever je zit 

Leden met de meeste pluimen