Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-21 15h30
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo! Om extra data te hebben op reis, namen mijn vriend en ik een herlaadkaart van orange. Op 06/08 herlaadde ik voor €15 op de site van orange en ik koos voor 8GB enkel aan data. Nu is onze internetverbinding na 4GB al geblokkeerd. Ik belde net met de klantenservice en wat blijkt? De 8GB is niet meer beschikbaar en daardoor kreeg ik maar 4GB. Dit terwijl de 8GB een optie is op de website en ik duidelijk heb betaald voor de 8GB. Ik vind dit helemaal niet kunnen, dit is puur bedrog aangezien ik niet krijg waarvoor ik betaald heb. De persoon van de klantendienst zei dat hij niets voor mij kon doen en dat was dan ineens het einde van het gesprek. Ik vroeg me af of hier een oplossing voor is? Anders stap ik wel naar testaankoop.
Alvast bedankt!
Overstappen geblazen
Ja en daar heb je gelijk in ik zou dat ook niet graag voor hebben en zou ook verder gaan
@lotteb goedenavond,
je kan via FB- Messenger je bericht posten.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Wij kunnen je daar verder niet bij helpen.