annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

50€ buiten bundel ondanks limiet

Topic gestart op: 05-01-22 01h55

Antwoorden: 3 antwoorden

Filou36
Rekruut scout

50€ buiten bundel ondanks limiet

Enkele maanden geleden paste ik in de klantenzone van mijn moeder

het bedrag naar limiet 25€ aan in geval ze buiten bundel zou gaan.

Toch kregen we een factuur van 72€. Tevens geen sms bericht gekregen van overschrijden.

Heb hiervoor ook naar de klantendienst gebeld maar geen antwoord wel 3x heel onvriendelijk en respectloos

geholpen geweest. Voor ik haar omschakel naar andere provider had ik toch graag geweten hoe dit is

kunnen gebeuren.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Evyvanlaere
Ervaren verkenner

Dag,

in het verleden ook al veel problemen met de klantendienst ondervonden. Doorschakeling na doorschakeling, zonder nog maar excuses….

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Filou36 

Heb je de factuur al gekregen alwaar je de details kan raadplegen?

Zijn die kosten gemaakt door teveel te surfen of zijn er aankopen verricht? Die limiet die je instelt telt namelijk alleen voor het surfen, niet voor aankopen.

En let op, soms doe je "aankopen" zonder het te beseffen, bvb door "ongewild" ergens een abo aan te gaan (dat je dus niet nodig hebt en niet gewild hebt) en daar zit je nu mee ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Filou36  goedemorgen,

dan zou ik je aanraden even via Messenger van FB contact op te nemen

met je gegevens.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Misschien nog een som erbij van de vorige keer, kan je dat niet zien in je klantenzone?

 

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen