Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-22 01h55
Antwoorden: 3 antwoorden
Enkele maanden geleden paste ik in de klantenzone van mijn moeder
het bedrag naar limiet 25€ aan in geval ze buiten bundel zou gaan.
Toch kregen we een factuur van 72€. Tevens geen sms bericht gekregen van overschrijden.
Heb hiervoor ook naar de klantendienst gebeld maar geen antwoord wel 3x heel onvriendelijk en respectloos
geholpen geweest. Voor ik haar omschakel naar andere provider had ik toch graag geweten hoe dit is
kunnen gebeuren.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Dag,
in het verleden ook al veel problemen met de klantendienst ondervonden. Doorschakeling na doorschakeling, zonder nog maar excuses….
Heb je de factuur al gekregen alwaar je de details kan raadplegen?
Zijn die kosten gemaakt door teveel te surfen of zijn er aankopen verricht? Die limiet die je instelt telt namelijk alleen voor het surfen, niet voor aankopen.
En let op, soms doe je "aankopen" zonder het te beseffen, bvb door "ongewild" ergens een abo aan te gaan (dat je dus niet nodig hebt en niet gewild hebt) en daar zit je nu mee ...
@Filou36 goedemorgen,
dan zou ik je aanraden even via Messenger van FB contact op te nemen
met je gegevens.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Misschien nog een som erbij van de vorige keer, kan je dat niet zien in je klantenzone?