annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

8069: kan bericht hier niet tonen

Topic gestart op: 15-03-20 16h52

Antwoorden: 8 antwoorden

kustze
Aspirant verkenner

8069: kan bericht hier niet tonen

Hallo,

Ik heb zonet een berichtje gekregen van het nummer 8069 met als boodschap "Kan het bericht hier niet tonen". Ik vermoed dat dat een mms is, die ik niet kan lezen op mijn huidige gsm.

Is er een manier om die online te lezen? Ik heb geen code gekregen en er staat ook niet bij wie de afzender is!

Groetjes

 

Melvin

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@kustze  het zou betekenen dat je wel mms'en wel kan ontvangen. Dus je zou dan een code moeten krijgen dus dat is vreemd. Maar de vraag is nu wel is het wel degelijk een mms want het nummer kan ik niet zien of het van Orange komt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kustze
Aspirant verkenner

Dag Patrick,

ik heb een Nokia, geen smartphone, dus het zou me verbazen moest ik effectief MMS'en kunnen ontvangen. Wat zou het anders kunnen zijn?

Groetjes

Melvin

patrick2
Wijze
Wijze

@kustze  heb ook niet echt een idee wat het dan zou kunnen zijn. Kijk anders eens in je klantenzone of je mms functie aanstaat. Want heb net gezien dat je code krijgt als je een mms hebt ontvangen maar de gsm het niet ondersteund. Anders eens naar de klantendienst bellen en vragen waarom je geen code hebt gehad ams de functie aanstaat.

  • Een mms ontvangen met een gsm:

Als je een compatibele gsm hebt, ontvang je je mms onmiddellijk. Zo niet, krijg je een sms met de melding dat je een mms hebt ontvangen en een code. Met die code kan je je bericht bekijken op onze website. Bekijk hier je mms. Orange bewaart je mms gedurende 3 dagen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Een gsm die geen MMS kan ontvangen, dat is al heel oud hoor. De generaties gsm die net voor de smartphone kwamen kunnen allemaal MMS ontvangen.

Opgelet, het moet natuurlijk ook juist ingesteld staan in de settings. Ik weet nog dat ik dat vroeger met opzet afzette in de settings van de gsm omdat ik MMS steeds moest bijbetalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen