annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go intense abo

Topic gestart op: 20-03-20 05h43

Antwoorden: 14 antwoorden

Osty
Ervaren verkenner

Go intense abo

Hoi, Bij het lezen van mijn contract met de Go intense abonnement lees ik het volgende

Onbeperkt bellen in België naar alle Belgische netwerken en in roaming van een lidstaat van de Europese Unie naar een andere lidstaat, België inbegrepen en dit op elk moment van de dag.

Nu zie ik op een email gekregen van Orange dat 

Bedankt voor je vertrouwen.
Hier vind je een overzicht van het abonnement dat je gekozen hebt:
Go Intense
Prijs per maand 30 euro
Oproepen naar Orange onbeperkt
Oproepen naar alle netwerken onbeperkt
Internationale oproepen /
Sms'en naar alle netwerken onbeperkt (mms'en inbegrepen)
Surfvolume 15 GB

Dus  bellen naar een Europese lidstaat is niet in abonnement inbegrepen?

Kan er mij iemand uitleg geven daarover

Osty

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
NelsonM
Orange-werknemer

Hoi, Bij het lezen van mijn contract met de Go intense abonnement lees ik het volgende

Onbeperkt bellen in België naar alle Belgische netwerken en in roaming van een lidstaat van de Europese Unie naar een andere lidstaat, België inbegrepen en dit op elk moment van de dag.

Nu zie ik op een email gekregen van Orange dat 

Bedankt voor je vertrouwen.
Hier vind je een overzicht van het abonnement dat je gekozen hebt:
Go Intense
Prijs per maand 30 euro
Oproepen naar Orange onbeperkt
Oproepen naar alle netwerken onbeperkt
Internationale oproepen /
Sms'en naar alle netwerken onbeperkt (mms'en inbegrepen)
Surfvolume 15 GB

Dus  bellen naar een Europese lidstaat is niet in abonnement inbegrepen?

Kan er mij iemand uitleg geven daarover

Osty

Hallo @Osty,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

beste @Osty ,

Bellen vanuit België:

Persoon A (Belgische nummer, in België) belt naar Persoon B (Belgische nummer, in België) = inbegrepen
Persoon A (Belgische nummer, in België) belt naar Persoon B (Belgische nummer, in Europese Unie) = inbegrepen
Persoon A (Belgische nummer, in België) belt naar Persoon B (Buitenlandse nummer) = NIET inbegrepen

Bellen vanuit EU land (Spanje als voorbeeld):

Persoon A (Belgische nummer, In Spanje) belt naar Persoon B (Belgische nummer, in België) = inbegrepen
Persoon A (Belgische nummer, in Spanje) belt naar Persoon B (Belgische nummer, in Spanje) = inbegrepen
Persoon A (Belgische nummer, in Spanje) belt naar Persoon B (EU nummer, EU land) = inbegrepen
Persoon A (Belgische nummer, in Spanje) belt naar Persoon B (NIET EU nummer) = Niet inbegrepen

Ik leg het altijd aan de klanten uit als volgt:

Ben je in België kan je bellen naar alle BELGISCHE nummers binnen de EU.
Ben je ergens anders in de EU kan je bellen naar ALLE EU nummers.

Ik hoop dat dit een duidelijk antwoord is.

Groeten,
Shop medewerker
Tom

Cdt24801
Wijze
Wijze

@TomB 

Eigenlijk is het heel eenvoudig, maar met de uitleg zoals jij die nu gegeven hebt, als ze het dan nog niet snappen ... 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Misschien een kleine aanvulling:

In het oude systeem moest je zelf ook betalen als je in het buitenland opgebeld werd. Uw correspondent werd immers niet verondersteld van te weten dat jij in het buitenland bent en zou dan verschieten van de kosten. De opbeller betaalde dan gewoon een binnenlands gesprek en het roaming gedeelte was voor rekening van de opgebelde.

In het nieuwe systeem is dat dus ook afgeschaft. Wie in de EU zone  opgebeld wordt betaalt nooit meer roaming kosten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen