Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-01-20 22h57
Antwoorden: 3 antwoorden
Een klant bij Orange, die een herlaadbeurt wilde maken en betalen met de kredietkaart. Dit lukte niet.
Deze persoon belde de klantendienst van Orange en een onvriendelijke medewerker, vroeg de kredietkaartnummer en pincode. Toen de klant dit weigerde, wilde de Orange medewerker deze persoon niet verder helpen.
De klant gaat een klacht indienen... End of story. Orange is jammer genoeg in de fout gegaan!
Tip en goede raad: Geef NOOIT je kredietkaartnummer, noch je pincode aan iemand anders!
Een klant bij Orange, die een herlaadbeurt wilde maken en betalen met de kredietkaart. Dit lukte niet.
Deze persoon belde de klantendienst van Orange en een onvriendelijke medewerker, vroeg de kredietkaartnummer en pincode. Toen de klant dit weigerde, wilde de Orange medewerker deze persoon niet verder helpen.
De klant gaat een klacht indienen... End of story. Orange is jammer genoeg in de fout gegaan!
Tip en goede raad: Geef NOOIT je kredietkaartnummer, noch je pincode aan iemand anders!
Ugh @Surfer,
Het is inderdaad heel raar een medewerker zou inderdaad nooit je pincode moeten vragen. Je hebt altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen via de webcare dienst.
Ze gaan deze doorsturen naar hun coaches.
Totem's groet,
Totem
@Surfer zeer terechte opmerking. Een medewerker heeft trouwens niet eens de bevoegdheid om dit te mogen vragen het is strikt persoonlijk voor de klant zelf. Hier gaat de medewerker inderdaad zwaar de fout in.
Daar geef ik u volkomen gelijk is. Dat is iets dat je nooit mag doen !!
En die medewerker .... dat is toch haast onvoorstelbaar, dat kan toch nooit in die zijn checklist gestaan hebben ...