annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanpassing tarieven MMS

Topic gestart op: 23-05-19 00h21

Antwoorden: 4 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Aanpassing tarieven MMS

Voor wie het berichtje nog niet gekregen heeft: vanaf 21 mei (gisteren dus) kost een MMS net zoveel (of weinig) als een SMS. Het is dus inbegrepen in uw bundel en ook afgetrokken van uw SMS quota, voor zover dat niet "onbeperkt" is natuurlijk.

Enkel als je vanuit BE een MMS stuurt naar een buitenlands nummer wordt nog steeds € 0,24 aangerekend.

OPGELET; deze wijziging is enkel geldig voor de houders van een dierenbonnement dat momenteel nog aangeboden wordt. Panter bvb valt dus uit de boot ..

En nog: dit is uiteraard enkel belangrijk voor wie heden ten dage nog steeds het verouderde MMS systeem gebruikt. Buiten natuurlijk onopzettelijk gebruik, zoals te lange SMSen die automatisch omgevormd worden, of teveel smiley's in uw SMS proppen, dan worden het ook MMSen.

Wie er meer wil over weten: klik hier

Er is wel een kleine incoherentie: de SMS die mij dit bericht bracht spreekt van 21 mei als spildatum, het artikel in de link spreekt van 13 mei ... Voor wat het waard is, beiden liggen reeds in het verleden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  is je vraag inmiddels al opgelost ? Aarzel zeker niet de juiste oplossing aan te duiden zodat je andere Tribers ook verder kan helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Dit was niet echt een vraag, eerder een mededeling of waarschuwing als je wil.

Dit is zo één van die informatieve posts die we soms plaatsen om Tribers op de hoogte te stellen of beter te informeren over iets.

Op zulke posts verwachten we dus niet echt een antwoord omdat we ook niet echt een vraag stellen...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Bestaat dat nog?

Ik heb nog nooit een MMS gestuurd in mijn leven!!!   Enkel sms of whatsapp. Wel goed nieuws voor mensen die dit wel veel gebruiken!!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Bestaat dat nog?

Ik heb nog nooit een MMS gestuurd in mijn leven!!!   Enkel sms of whatsapp. Wel goed nieuws voor mensen die dit wel veel gebruiken!!


Ja het bestaat nog, maar ik vermoed dat het meeste gebruik voorkomt uit de ongewilde "accidentjes" die ik in de eerste post vermeld heb ..Man Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen