annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting na verhuis heeft een maand geduurd.

Topic gestart op: 26-11-18 14h47

Antwoorden: 2 antwoorden

Dvan24
Aspirant verkenner

Aansluiting na verhuis heeft een maand geduurd.

OPGELOST

Beste,

Na onze verhuis heeft het nog een maand geduurd eer we opnieuw internet en TV hadden van Orange. Ik weet dat dat wel wat tijd in beslag kan nemen maar hoe zit het met de factuur. Het spreekt toch voor zich dat we deze niet hoeven te betalen. Geen diensten, geen factuur. Het ligt niet aan ons dat dit niet sneller kon. Wat doen we hiermee #askOrange? 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cleopatra
Veteraan verkenner

Al een berichtje gestuurd via Facebook & Twitter; Zij kunnen je factuur kwijtschelden 🙂

De Orange werknemers zijn redelijke mensen hoor. Geen diensten = geen factuur

Of je kan ze e-mail of bellen, maar dat duurt wel een werkweek vooraleer je een antwoord krijg. Facebook en Twitter is instant. (meestal binnen de 2 uur)

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Cleopatra
Veteraan verkenner

Al een berichtje gestuurd via Facebook & Twitter; Zij kunnen je factuur kwijtschelden 🙂

De Orange werknemers zijn redelijke mensen hoor. Geen diensten = geen factuur

Of je kan ze e-mail of bellen, maar dat duurt wel een werkweek vooraleer je een antwoord krijg. Facebook en Twitter is instant. (meestal binnen de 2 uur)

 

techfixorange
Ervaren verkenner

hallo

 

indien dat je het niet eens vind met die betalende periode en geen sevice te hebben neem eens contact met 5000/4/4

 

mvg techfix-orange

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen