Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-18 14h47
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Na onze verhuis heeft het nog een maand geduurd eer we opnieuw internet en TV hadden van Orange. Ik weet dat dat wel wat tijd in beslag kan nemen maar hoe zit het met de factuur. Het spreekt toch voor zich dat we deze niet hoeven te betalen. Geen diensten, geen factuur. Het ligt niet aan ons dat dit niet sneller kon. Wat doen we hiermee #askOrange?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Al een berichtje gestuurd via Facebook & Twitter; Zij kunnen je factuur kwijtschelden 🙂
De Orange werknemers zijn redelijke mensen hoor. Geen diensten = geen factuur
Of je kan ze e-mail of bellen, maar dat duurt wel een werkweek vooraleer je een antwoord krijg. Facebook en Twitter is instant. (meestal binnen de 2 uur)
Al een berichtje gestuurd via Facebook & Twitter; Zij kunnen je factuur kwijtschelden 🙂
De Orange werknemers zijn redelijke mensen hoor. Geen diensten = geen factuur
Of je kan ze e-mail of bellen, maar dat duurt wel een werkweek vooraleer je een antwoord krijg. Facebook en Twitter is instant. (meestal binnen de 2 uur)
hallo
indien dat je het niet eens vind met die betalende periode en geen sevice te hebben neem eens contact met 5000/4/4
mvg techfix-orange