annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement : Onduidelijke facturatie

Topic gestart op: 01-04-21 21h13

Antwoorden: 2 antwoorden

velghe12
Aspirant verkenner

Abonnement : Onduidelijke facturatie

Ik ben eind februari begin maart overgeschakeld naar Telenet naar orange ( go plus ) nu heb ik reeds nog altijd tv via Telenet en heb mijn gsm abonnement bij orange al lang geleden betaald . Ik contacteer Telenet omdat ik het bedrag ging terug krijgen aangezien ik veranderd ben naar orange ik contacteer hun zojuist dat ik reeds nog niets ontvangen Heb van terug betaling . Zij vertelde me dat ik daar nog actief sta? Weet iemand hoe dit komt ? Ik heb nog geen factuur gehad van orange voor WiFi en tv alleen nog maar een factuur voor mijn gsm (20€) terwijl mijn abonnement 65€ in het totaal is tv , WiFi enzovoort inbegrepen . Ze vertelde me van Easy Switch ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord . Ik weet dus niet was ik moet doen . 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

Heeft Orange al Internet en TV bij je geinstalleerd @velghe12 ?

Dan heb je ook een modem en decoder van Orange.  Gebruik je die ?

Indien nog geen installatie van Orange gebruik je best Telenet ondertussen, anders heb je niks

De dag na de installatie door Orange en als alles werkt, kun je best bellen naar Telenet nr 0800 66 350

Telenet-abonnement opzeggen?

Zorg dat je je identiteitskaart bij je hebt.  Kan zijn dat ze het nr vragen.

De opzeg via telefoon loopt bij Telenet heel correct.  Je zult nadien wel je digicorder en modem moeten binnen doen in een van hun shops. Ik zeg op. Wat nu? (telenet.be)

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@velghe12  goedemorgen,

wij kunnen je alleen maar doorsturen omdat wijzelf ook klanten zijn.

Je kan via Messenger van FB je bericht doorgeven.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Deze krijg je ook nog:

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen