Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-21 21h13
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben eind februari begin maart overgeschakeld naar Telenet naar orange ( go plus ) nu heb ik reeds nog altijd tv via Telenet en heb mijn gsm abonnement bij orange al lang geleden betaald . Ik contacteer Telenet omdat ik het bedrag ging terug krijgen aangezien ik veranderd ben naar orange ik contacteer hun zojuist dat ik reeds nog niets ontvangen Heb van terug betaling . Zij vertelde me dat ik daar nog actief sta? Weet iemand hoe dit komt ? Ik heb nog geen factuur gehad van orange voor WiFi en tv alleen nog maar een factuur voor mijn gsm (20€) terwijl mijn abonnement 65€ in het totaal is tv , WiFi enzovoort inbegrepen . Ze vertelde me van Easy Switch ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord . Ik weet dus niet was ik moet doen .
Heeft Orange al Internet en TV bij je geinstalleerd @velghe12 ?
Dan heb je ook een modem en decoder van Orange. Gebruik je die ?
Indien nog geen installatie van Orange gebruik je best Telenet ondertussen, anders heb je niks
De dag na de installatie door Orange en als alles werkt, kun je best bellen naar Telenet nr 0800 66 350
Zorg dat je je identiteitskaart bij je hebt. Kan zijn dat ze het nr vragen.
De opzeg via telefoon loopt bij Telenet heel correct. Je zult nadien wel je digicorder en modem moeten binnen doen in een van hun shops. Ik zeg op. Wat nu? (telenet.be)
@velghe12 goedemorgen,
wij kunnen je alleen maar doorsturen omdat wijzelf ook klanten zijn.
Je kan via Messenger van FB je bericht doorgeven.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Deze krijg je ook nog: