Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-09-22 21h01
Antwoorden: 5 antwoorden
Al meer dan 10 jaar heb ik een abonnement van 15€. Plots bestaat dit niet meer en word ik overgezet naar 1 van 21€. Waarbij ik 6 maand 16€ moest betalen. Hiervan heb ik nooit een verwittiging gekregen..
na 6 maand krijg ik een factuur van 23€. Plots moet ik bijkomend betalen wat ik 6 maand minder heb betaald..
dan klopt in mijn ogen de promotie niet.. eerst minder betalen om dan alles terug te moeten betalen.. in de winkel zeer onbeschoft ontvangen.. alsof dit alles normaal is..
oplichterij noem ik dit!!
het callcenter is onbereikbaar.. dit was zo 2 maand geleden ook al.. nog NOOIT heb ik daar iemand kunnen spreken..
1) Hier zitten alleen klanten en een moderator - niemand van Orange leest hier mee
2) Je uitleg van bijbetalen klinkt niet erg plausibel
3) Oplichterij vind ik een sterk woord - geen enkele provider kan zich dit veroorloven
4) je moet je gedetailleerde factuur eens bezien in My Orange of de klantenzone
Er kan een eenvoudige uitleg voor die 2 EUR verschil zijn. Parkeerticket, bellen naar premium of buitenlands nummer, meer dan 11 GB mobiel gebruikt hebben, ...