annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoongeschiedenis opvragen?

Topic gestart op: 08-05-18 15h04

Antwoorden: 2 antwoorden

Gertje1994
Aspirant verkenner

Telefoongeschiedenis opvragen?

OPGELOST

Beste 

Hoe kan ik mijn telefoon geschiedenis terug op vragen naar de nummers die ik gebelt heb of mij gebelt hebben vzn de maand juli 2017 tot april 2018 van mijn nummer 

Mvg

Gert-jan dewyn 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste 

Hoe kan ik mijn telefoon geschiedenis terug op vragen naar de nummers die ik gebelt heb of mij gebelt hebben vzn de maand juli 2017 tot april 2018 van het nummer **bleep**3

Mvg

Gert-jan dewyn

Ugh! @Gertje1994

 

Je kan dat eigenlijk zelf makkelijk nagaan op de facturen in detail in je klantenzone. Je kan daar je facturen raadplegen tot 18 maanden terug. 

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Daisy_666
Aspirant verkenner

Maar ik heb nog een openstaande rekening van bijna 15 jaar geleden, en die nog steeds niet betaald is. Dat was nog in de tijd dat Orange Mobistar was. Maar ik wil dit factuur betalen maar ze kunnen het niet opvragen .Ik zou of mijn klanten nr of gsm nummer van toen moeten kennen?!waar kan ik die vinden?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste 

Hoe kan ik mijn telefoon geschiedenis terug op vragen naar de nummers die ik gebelt heb of mij gebelt hebben vzn de maand juli 2017 tot april 2018 van het nummer **bleep**3

Mvg

Gert-jan dewyn

Ugh! @Gertje1994

 

Je kan dat eigenlijk zelf makkelijk nagaan op de facturen in detail in je klantenzone. Je kan daar je facturen raadplegen tot 18 maanden terug. 

 

Totem

Leden met de meeste pluimen