annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met gsm: kan je ander smartphone nemen?

Topic gestart op: 09-11-18 18h35

Antwoorden: 1 antwoord

Crest11
Aspirant verkenner

Abonnement met gsm: kan je ander smartphone nemen?

OPGELOST

Ik heb recent gsm met korting gekocht in de Orange shop.

Nu ik heb via men abonnement een korting gekregen op een toestel.

Kan ik nu nog binnen het jaar een toestel aankopen die verbonden is aan men abonnement?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Crest11 u kan ten allertijden van toestel veranderen dat is geen probleem. Enkel op te letten dat als u veranderd van toestel met abonnement dat u een restwaarde betaald. U kan wel een tweede abonnement afsluiten met toestel met een ander nummer dat kan altijd. 

Moest u graag veranderen van toestel dus bijvoorbeeld eens per jaar kan u beter de optie nemen van 3 euro per maand. Dat is een optie dat als u een toestel aankoopt van 500 euro en met abonnement maar u ziet een nieuw toestel bijvoorbeeld de nieuwste iphone dan krijgt u gegarandeerd 50 of 40 procent van uw waarde van het toestel terug. Die optie heet My Swap en de waarde wordt berekend op de looptijd van uw contract 12 of 24 maanden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Crest11 u kan ten allertijden van toestel veranderen dat is geen probleem. Enkel op te letten dat als u veranderd van toestel met abonnement dat u een restwaarde betaald. U kan wel een tweede abonnement afsluiten met toestel met een ander nummer dat kan altijd. 

Moest u graag veranderen van toestel dus bijvoorbeeld eens per jaar kan u beter de optie nemen van 3 euro per maand. Dat is een optie dat als u een toestel aankoopt van 500 euro en met abonnement maar u ziet een nieuw toestel bijvoorbeeld de nieuwste iphone dan krijgt u gegarandeerd 50 of 40 procent van uw waarde van het toestel terug. Die optie heet My Swap en de waarde wordt berekend op de looptijd van uw contract 12 of 24 maanden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen