Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-20 19h12
Antwoorden: 3 antwoorden
Had koala abonnement en heb vandaag koala+iPhone genomen nu was de vraag ben 1,5j bij jullie heb cadeau’s gekregen maar begin ik terug op nul of gaat dat verder?hopelijk ga ik verder.groetjes Dominique Van Eersel
Had koala abonnement en heb vandaag koala+iPhone genomen nu was de vraag ben 1,5j bij jullie heb cadeau’s gekregen maar begin ik terug op nul of gaat dat verder?hopelijk ga ik verder.groetjes Dominique Van Eersel
Hallo @Domi44,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Je mag van abonnement en foon veranderen zo veel je wilt, dat verandert niets aan uw status als klant. Voorwaarde is dus wel dat je met dezelfde gegevens klant blijft, maw. je blijft met dezelfde klantenzone zitten zelfde login, enz.
Je moet dus niet van nul herbeginnen, gewoon omdat je van abo of foon verandert.