annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De beheerder wijzigen in de klantenzone

Topic gestart op: 26-04-18 12h46

Antwoorden: 7 antwoorden

J0NAS
Aspirant verkenner

De beheerder wijzigen in de klantenzone

OPGELOST

Hoe wijzig je de beheerder in de klantenzone?

Hoewel de facturen naar mijn email adres worden verzonden en ze door mij betaald worden, ben ik in de klantenzone in onze orange circle niet de beheerder. Ik zie dus enkel mijn eigen abonnement en ik kan de gedetailleerde facturen niet raadplegen.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
CedricV
Orange-werknemer

Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.

Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
mallorca
Aspirant verkenner

Ik was vroeger beheerder en zonder zelf iets te doen was het mijn man die beheerder was. Ik heb al een paar keer naar Orange gebeld en gisteren was het in orde gebracht, vandaag zou ik opnieuw beheerder zijn. Vandaag teruggebeld want was nog exact hetzelfde. Ik moest de my orange app verwijderen en via mobiele data opnieuw installeren. OK, gedaan, niks veranderd. Opnieuw gebeld en blijkbaar niets gedaan gisteren en nu morgen zou het in orde moeten zijn. Fingers crossed !

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik was vroeger beheerder en zonder zelf iets te doen was het mijn man die beheerder was. Ik heb al een paar keer naar Orange gebeld en gisteren was het in orde gebracht, vandaag zou ik opnieuw beheerder zijn. Vandaag teruggebeld want was nog exact hetzelfde. Ik moest de my orange app verwijderen en via mobiele data opnieuw installeren. OK, gedaan, niks veranderd. Opnieuw gebeld en blijkbaar niets gedaan gisteren en nu morgen zou het in orde moeten zijn. Fingers crossed !

Ugh @mallorca,

De app verwijderen en opnieuw installeren zal inderdaad niet helpen. De klantendienst stamleden kunnen dit in orde voor jou brengen. Als het niet werkte via de telefonische dienst kan je nog altijd contact opnemen met de Webcare-tribe zodat ze dit nog eens nakijken voor je.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
mallorca
Aspirant verkenner

Hallo.

We zijn nu weer meer dan 24 verder en het is nog steeds niet in orde. Ik ben nog steeds geen beheerder blijkbaar want ik kan nog steeds niet de gedetailleerde facturen opvragen.

Ik zal nog maar eens bellen maar ik weet niet of ik na 3 keer bellen nog even vriendelijk zal kunnen blijven 🤔

Alvast bedankt voor jouw reactie.

Groetjes.

0 pluimen
CedricV
Orange-werknemer

Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.

Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!

Leden met de meeste pluimen