Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-07-18 14h19
Antwoorden: 2 antwoorden
Mijn abonnement,dolfijn 25 smarphone, loopt af in augustus. Nu wilde ik weer hetzelfde abonnement aangaan weer voor 24 maanden. Ik heb in de klantenzone mijn tariefplan aangepast dus weer naar dolfijn 25 met smarphone. Maar nergens kan ik dus een gsm selecteren en betalen. Hoe krijg ik dit nu opgelost?
Mijn abonnement,dolfijn 25 smarphone, loopt af in augustus. Nu wilde ik weer hetzelfde abonnement aangaan weer voor 24 maanden. Ik heb in de klantenzone mijn tariefplan aangepast dus weer naar dolfijn 25 met smarphone. Maar nergens kan ik dus een gsm selecteren en betalen. Hoe krijg ik dit nu opgelost?
Ugh @Milanay,
Aangezien er een restwaarde verbonden is aan je toestel, ondervind je hinder om je abonnement te verlengen.
Verstuur gerust een (rook)seintje naar onze Orange-stamleden! Zij kunnen deze netelige situatie voor je ontmijnen.
Weet jij al welk toestel je hart heeft gestolen?
🐺 Totems Groet 🐺
Loopt uw abonnement niet gewoon door tot je het zelf opzegt?
En is het niet eenvoudiger om even langs een shop te gaan en een foon uit te kiezen? Dan is de administratie ook meteen in orde.