Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-06-24 16h41
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil een iPhone 13 ref kopen. Momenteel loopt u in een actie en moet ik 35 euro betalen voor een go-intense abonnement en voor een lening. Ik heb nu een intensief abonnement en betaal 40 euro voor 2 abonnementen. Kan ik een iPhone 13 ref op krediet kopen en 40 euro blijven betalen voor een abonnement voor 2 abonnementen ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Nee wat je wil kan niet. Je besteld een toestel erbij en dat wil je op afbetaling hebben dus dat geld komt er maandelijks bij. Als je voor de twee abonnementen € 40 wil blijven betalen zou je toch het toestel contant direct moeten betalen.
Heb ook eens op de site gekeken maar ik zie geen refurbisched iPhone 13 staan....
Nee wat je wil kan niet. Je besteld een toestel erbij en dat wil je op afbetaling hebben dus dat geld komt er maandelijks bij. Als je voor de twee abonnementen € 40 wil blijven betalen zou je toch het toestel contant direct moeten betalen.
Heb ook eens op de site gekeken maar ik zie geen refurbisched iPhone 13 staan....