annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement prijs

Topic gestart op: 04-06-24 16h41

Antwoorden: 2 antwoorden

mayday
Aspirant verkenner

Abonnement prijs

OPGELOST

Ik wil een iPhone 13 ref kopen. Momenteel loopt u in een actie en moet ik 35 euro betalen voor een go-intense abonnement en voor een lening. Ik heb nu een intensief abonnement en betaal 40 euro voor 2 abonnementen. Kan ik een iPhone 13 ref op krediet kopen en 40 euro blijven betalen voor een abonnement voor 2 abonnementen ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@mayday 

Nee wat je wil kan niet. Je besteld een toestel erbij en dat wil je op afbetaling hebben dus dat geld komt er maandelijks bij. Als je voor de twee abonnementen € 40 wil blijven betalen zou je toch het toestel contant direct moeten betalen. 

Heb ook eens op de site gekeken maar ik zie geen refurbisched iPhone 13 staan....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@mayday goedenavond,

fijn dat @patrick2 je heeft kunnen helpen,

deze krijg je van mij.

 

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@mayday 

Nee wat je wil kan niet. Je besteld een toestel erbij en dat wil je op afbetaling hebben dus dat geld komt er maandelijks bij. Als je voor de twee abonnementen € 40 wil blijven betalen zou je toch het toestel contant direct moeten betalen. 

Heb ook eens op de site gekeken maar ik zie geen refurbisched iPhone 13 staan....

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen