annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement stopzetten

Topic gestart op: 01-11-19 15h52

Antwoorden: 4 antwoorden

CynthiaT
Aspirant verkenner

Abonnement stopzetten

OPGELOST

Ik verhuis naar het buitenland binnenkort en zou dan mijn gsm abonnement willen stopzetten. Zou mijn huidige abonnement wel nog willen houden voor enkele dagen eens ik daar ben, tot ik daar een nieuw nummer krijg.

Kan ik mijn abonnement stopzetten via mijn klantenzone of online? Of moet ik echt naar een shop gaan om dit te regelen? Want dat zal moeilijk gaan eens ik in het buitenland ben.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@CynthiaT  hierbij de link :

https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-opzeggen-om-persoonlijke-redenen

Lees de info even aandachtig door want er staat een optie bij om eventueel het nummer op een herlaadkaart te zetten zodat het nummer dus nog een tijd actief. Misschien is dat wel een interresante optie voor u om het nummer nog te kunnen gebruiken. Bij niet herlading zal het nummer uiteindelijk toch gedeactiveerd worden. Het is een kleine tip om u toch even bereikbaar te houden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Ik verhuis naar het buitenland binnenkort en zou dan mijn gsm abonnement willen stopzetten. Zou mijn huidige abonnement wel nog willen houden voor enkele dagen eens ik daar ben, tot ik daar een nieuw nummer krijg.

Kan ik mijn abonnement stopzetten via mijn klantenzone of online? Of moet ik echt naar een shop gaan om dit te regelen? Want dat zal moeilijk gaan eens ik in het buitenland ben.

Hallo @CynthiaT,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct:)

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CynthiaT  u kan online als eventueel telefonisch als in de shop uw abonnement stop zetten. Het is wel zo als u dat stop zet het nummer ook in eens gedeactiveerd is en dus niet meer te gebruiken is. Dus bedenk goed wat u wil doen voordat u opzegt. Via de klantenzone heb ik gezien dat er geen mogelijkheid is tot opzeg daar is dan een beetje de telleurstelling.

Kleine opmerking : moest een abonnement hebben gekoppeld met een gsm erbij betaald u wel een klein restbedrag af op het toestel. Moest er geen toestel bij zitten is het natuurlijk niks en kan u deze opmerking als niet gelezen zien.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CynthiaT
Aspirant verkenner

Okay! Dank u!

Hoe kan ik dit online doen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CynthiaT  hierbij de link :

https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-opzeggen-om-persoonlijke-redenen

Lees de info even aandachtig door want er staat een optie bij om eventueel het nummer op een herlaadkaart te zetten zodat het nummer dus nog een tijd actief. Misschien is dat wel een interresante optie voor u om het nummer nog te kunnen gebruiken. Bij niet herlading zal het nummer uiteindelijk toch gedeactiveerd worden. Het is een kleine tip om u toch even bereikbaar te houden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen