Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-20 18h45
Antwoorden: 4 antwoorden
Om het verbruik van je internet of het verbruik van je gsm abonnement op te volgen kan je een account aanmaken in de klantenzone en de My Orange app. Heb je een account gemaakt in de klantenzone dan volstaat enkel het ingeven van je gsm nummer in de My Orange app en je kan dan ook onderweg je verbruik van je gsm controleren. Houd hierbij rekening dat als je net nieuwe klant bent dat het tot 48 uur kan duren voor dat je een registratie kan doen.
Het aanmaken van een account in de klantenzone brengt soms wat problemen met zich mee en één van die problemen is dat er geen account gemaakt kan worden. En dit is dan meer voor de mensen die al ooit eens klant geweest zijn bij Orange en naar een andere provider gegaan zijn. Bij terug komst naar Orange kan men dan ineens geen account maken voor de klantenzone. Dit probleem komt omdat men ooit in het verleden ook een account gemaakt heeft. Ze hebben zich dan geregistreerd met hun email adres maar hun account zogezegd afgesloten. Door dat je terug klant wordt en je probeert te registreren met je email adres kan dat dus zorgen voor foutmeldingen van de klantenzone en dus ook geen registratie doen.
Hiervoor dien je contact op te nemen met de klantendienst de 5000 en vragen of ze je oude account kunnen wissen zodat je opnieuw een registratie kan doen met je email adres.
@Totem hierbij lanceer ik dan ook direct een vraag gericht aan de interne technische dienst. Als men geen klant meer is kan er dan niet voor gezorgd worden dat die accounts ook daadwerkelijk gewist worden en dus verdwijnen ? Dit is een klein iets maar het kan van groot belang zijn. Je kan bijvoorbeeld zeggen na 2 maanden is dat account volledig gewist of 6 maanden. Moest een klant dan terug komen in die aangegeven tijd kunnen ze hun oude account nog gebruiken. Dit zonder registratie en bellen en dergelijke. Moest de klant een nieuw nummer nemen dan zou die verwijdering eigenlijk al automatisch moeten gebeuren zodat een klant zich toch kan registreren.
Dit is iets wat niemand weet en op die manier toch tegen een muur aanlopen omdat het niet werkt.
@Anonymous @patrick2 : Toen ik op 22/02/2021 terug Orange klant was heb ik gevraagd dat ze mijn klantenzone eens een reset moesten geven , nu dit hebben ze gedaan en nu heb ik hier geen problemen meer meer en alles werkt perfect.
Groeten,
bigMODDER
Ugh @patrick2,
Dit is een goede opmerking ! Totem geeft het door aan de verantwoordelijke.
Totem's groetjes,
Totem
@patrick2 : Ik heb dit zelf ook meegemaakt toen ik van Proximus jaar of 2 terug naar Orange ging , ik zag toen mijn oude gegevens nog staan , en ook men nieuwe , dus ik had 2 klantnummers zichtbaar , was zeer irriterend , is een zeer goede vraag !
Groetjes,
bigMODDER
@Anonymous @patrick2
Zelfde ervaring gehad, de klantennummer van mijn klantenzone kwam niet overeen met de klantennummer op mijn factuur. Maar dit werd gelukkig vlug recht gezet.
Ik log via Itsme in op de klantenzone. Maar maak er niet veel gebruik van. Ik doe alles via de app van Orange.