annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Actie S22 ultra inleveren oude telefoon en 150 euro extra

Topic gestart op: 09-04-22 10h54

Antwoorden: 1 antwoord

Peterbe
Aspirant verkenner

Actie S22 ultra inleveren oude telefoon en 150 euro extra

Ik heb op 5 maart de s22 ultra gekocht op de website van Orange. Hier zaten op dat moment 2 acties bij, gratis oordopjes en inleveren oude smartphone de waarde hiervan en 150 euro extra.

Voor beiden heb ik mij direct aangemeld. Op 17 maart zou de oude smartphone ingeleverd moeten zijn, omdat ik nergens een adres kan vinden waar deze naartoe gestuurd moet worden (comparecycle) heb ik na contact geprobeerd deze in te leveren in de shop te Hasselt. Deze namen echter de smartphone niet aan omdat de nieuwe in de webshop gekocht is. Na contact daar met de klantenservice werd verteld dat op het moment van levering van de s22 er een mail gestuurd zou worden waar de oude smartphone naartoe gestuurd moet worden. 

Uiteindelijk is de s22 ultra eind maart geleverd. Helaas kwam er geen mail met verzendgegevens. Na diverse keren contact met de klantenservice ben ik nog niets verder. De info die ik daar krijg verschilt elke keer, dan weer inleveren in de shop dan weer wachten op bericht. 
Kortom ik kom niet verder hiermee. 

Ik heb wel geprobeerd om op de site van comarecycle een contactformulier te versturen maar krijg de melding dat het ingevoerde telefoonnummer niet bestaat (ik betaal toch wel abb hiervoor, raar). 

Orange heeft buiten de "telefonische klantenservice" geen mogelijkheid om te communiceren met hen of een klacht neer te leggen.

 

Wie weet hoe ik binnen dit verder kan komen en uiteindelijk aanspraak kan maken op de actie?

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Peterbe 

Deze informatie heb ik ook gezien enkel heb ik ook de kleine lettertjes gezien. En dat wil zeggen de € 150 extra die je kreeg boven op je toestel was enkel in de shop te krijgen en niet als je online zou bestellen. Nu staan deze kleine letters er weer in en heb ze eens hier voor je neergezet :

Orange : €10 extra Recyling waarde bij de overname van je huidig GSM toestel, Actie geldig van 07/03/2022 tot 18/04/2022 Krijg €10 extra overname korting bij het inruilen van je huidig GSM toestel in onze Orange-shop. Enkel geldig bij aankoop van een nieuwe smartphone in eenzelfde Orange shop op de dag van inruiling van je oude toestellen en aankoop van het nieuwe toestel. Info en voorwaarden in de winkel of op orange.be/gsmovername.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen